Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 商業金融 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 商業金融 - 發問中
公司自製履歷表及現徵才求職登記表上寫身分證字號會怎麼樣?
May 20th 2013, 19:37

請問各位大大,4/24到我們家附近的大型就業博覽會

想到就業博覽會找找看有沒有就業機會,4/24當天不

管是公司的自製履歷表還是現徵才求職登記表上我都

有寫我的身分證字號,會怎麼樣嗎??我媽是跟我說

不要寫比較好!!也聽人家說那個身分證不要留較好

,請問,若是有留,會不好嗎??他們會亂用嗎??

因為好緊張,去應徵時,公司的自製履歷表或現徵

才求職登記表上都有寫上我自己的身分證字號(身分

證字號及其它資料我都留真的),不曉得會不會怎

樣??怕被拿去亂搞!!我留真的身分證號碼的五

家廠商中,都沒要求看身分證正本或影印本....等!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yuahong3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()