Blogtrottr
批踢踢實業坊 MobileComm 板
[問題] 能按鍵接聽的智慧型手機?
May 24th 2013, 18:55

作者albby (草莓冰淇淋)

看板MobileComm

標題[問題] 能按鍵接聽的智慧型手機?

時間Fri May 24 18:55:10 2013

最近老是聽我媽說我親愛的老爸 常常去大賣場滑手機 其實我本來也預定今年買一隻給他只是我思考過最大的問題是 (接通)舊型手機一鍵接通方便 智慧型手機要滑來滑去比較麻煩 所以是否有智慧型手機內建 能改實體鍵(音量/選單)接通 然後別太大隻的手機? 我已經找好有適合老人用 更改桌面app看起來字超大 應該不錯,各位給我建議,謝謝 (如分段不好sorry我是用手機打的) -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.136.36.201

Lumia520 :你先給你爸試看看 他搞不好不覺得你說的問題是問題 05/24 18:57

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yuahong3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()