Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 商業金融 - 投票中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 商業金融 - 投票中
尋找打版師
May 27th 2013, 02:00

我以前是在竹科上班
但是每天都要加班熬夜
身上的的疾病都一一出現
我都在用命幫老闆實現夢想
公司經常都在裁員
我深怕我成為下一個
我冷靜的思考目前的現狀
想要找尋一個讓我能夠改變的機會
我花了1個月的時間評估了眾多創業機會
找到了一個值得我信任的事業
我兼差賺了1萬5的收入,我非常有信心
我決定辭職科技業工作
到現在我已經超過以前上班族的收入
我擁有了金錢和時間自由
我有更多的時間可以陪家人
也不需要用生命換取現金
我有了健康,我的夢想都可以一一實現
你準備好要改變你自己了嗎
我認為創業當老闆才能致富

http://blog.yam.com/world32th

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yuahong3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()